خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری هویزه مطرح کرد:

اِعمال اقدامات پیشگیرانه برای ورود ماشین آلات کشاورزی به هویزه/ وضعیت سفید شهرستان از نظر شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۰۱۱

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه گفت: با توجه به وضعیت سفید هویزه در شیوع کرونا، و به دلیل نزدیک شدن به فصل برداشت گندم، کلیه ماشین آلات کشاورزی و صاحبان آنها در مبادی ورودی پایش خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، عفری مفرد با اشاره به فرا رسیدن فصل برداشت گندم و غلات، اظهار کرد: هویزه یکی از شهرستان های مهم در برداشت محصول گندم و دیگر غلات است به همین دلیل حضور کمباین داران از دیگر استانها برای برداشت محصولات اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: به منظور حفظ وضعیت سفید و پاک شهرستان هویزه که حاصل همراهی مردم فهیم شهرستان با ستاد مبارزه با شیوع کرونا ویروس و تلاش شبانه روزی کلیه مسئولان در جایگاه های مختلف است، تمهیدات ضروری و لازم الاجرا در این خصوص را به قرارگاه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا اعلام کردیم.

عفری مفرد ادامه داد: در مبادی ورودی و محل استقرار ایستگاه ایست بازرسی شهرستان هویزه به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه از حضور ماشین آلات کشاورزی و صاحبین آنها که از استان های دیگر قصد ورود به هویزه را دارند، توسط نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در محل ممانعت به عمل خواهد آمد تا موارد مقرر شده در جهت پیشگیری انجام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه تصریح کرد: لازم است ابتدا گندزدایی بصورت دقیق و منظم انجام شود، سپس مشخصات کلیه افراد ثبت و محل اقامت آنها مشخص شود تا تحت نظر معاینات روزمره کادر بهداشتی قرار بگیرند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز