خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

مردم هویزه به شایعات توجه نکنند/ پرسنل استان‌های پُر خطر در شرکت نفتی اویکو، قرنطینه هستند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۸۷۳

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه گفت: مردم اخبار شهرستان را تنها از کانال روابط عمومی فرمانداری هویزه دریافت کنند و به شایعات توجه نکنند. پرسنل شرکت نفتی اویکو که از استان‌های پُر خطر در شیوع کرونا برای تعویض شیفت در شرکت حاضر می شوند قرنطینه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حبیب عفری مفرد امروز شنبه ۲۴ اسفندماه در این خصوص به خبرنگار ایلنا، گفت: در تعویض شیفت شرکت نفتی اویکو که از فردا آغاز می‌شود، ۲۲ نفر از نیروهای متخصص از استان های پر خطر و کم خطر هستند که وارد این شهرستان خواهند شد که موجب نگرانی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه دستور رصد و پایش این افراد به شبکه بهداشت شهرستان ابلاغ شده است، افزود: شایعاتی مبنی بر عدم توجه و نظارت فرمانداری شهرستان هویزه در خصوص ورود این افراد به شهرستان در فضای مجازی در حال انتشار است که صحت ندارد.

در ادامه جهت استحضار عموم مردم، جوابیه مری پور، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان هویزه در خصوص دستور فرماندار این شهرستان مبنی بر پایش پرسنل تعویض شیف این شرکت نفتی به شرح زیر منتشر می‌شود:

احتراما، به استحضار می رساند که در تاریخ ۲۳ اسفند مدیریت شبکه بهداشت و درمان هویزه، و بازرس بهداشت کار، از شرکت نفتی اویکو واقع در آزادگان شمالی بازدید بعمل آورده،که با توجه به بررسی بعمل آمده  اقدامات ذیل انجام گرفته است:

- جهت کنترل و قرنطینه، بدستور فرمانداری و نظارت بهداشت شهرستان، روزهای کاری پرسنل از ۱۵ روز به یکماه افزایش یافته است (که تاریخ تعویض شیفت ۲۵ اسفند خواهد بود.)

 پرسنلی که از استان‌های پر خطر در بحث کرونا هستند، مانند:  تهران، قم، گیلان، اصفهان... ۲۲ نفر هستند و تحت قرنطینه و نظارت مداوم تیم پزشکی قرار دارند.

پرسنل استان های با خطر کمتر که وارد شرکت می شوند نیز کاملا ایزوله و تحت نظر پزشک سایت قرار می‌گیرند.

هر گونه علائم بیماری در افراد شرکت منجر به ایزولاسیون و تحت کنترل پزشک قرار می‌گیرد و هماهنگی های لازم در خصوص بیمار احتمالی با مدیریت شرکت و پزشک و تیم درمان جهت ارجاع به بیمارستان های مد نظر انجام شده است.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز