خبرگزاری کار ایران

ابول نژادیان در گفت و گو با ایلنا:

مسئولیت مدیریت اغذیه فروشی‌ها با اداره اماکن و اصناف است/ضرورت نظارت بر اغذیه فروشی‌های استان

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۵۶۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مسئولیت مدیریت اغذیه فروشی‌های سطح شهر به عهده اماکن و شورای اصناف است و ما توصیه‌های لازم را کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، فرهاد ابول نژادیان در‌باره علت فعالیت برخی اغذیه فروشی‌ها در سطح شهر با توجه به شیوع ویروس کرونا به خبرنگار ایلنا، گفت: ما یک واحد نظارتی هستیم و در حوزه اختیارات خود توصیه‌های لازم را کرده‌ایم، مسئولیت مدیریت اغذیه فروشی ها در سطح شهر به عهده اماکن و شورای اصناف است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیماران مشکوک از مبتلایان به کرونا ویروس در بیمارستان‌ها تفکیک می شوند؟ اضافه کرد: موارد مشکوک‌ از بیماران مبتلا جدا هستند، حتی بیماران بد حال نیز از دیگر بیماران مبتلا به این ویروس جدا می شوند.

ابول نژادیان در خصوص مصرف نان‌های سنتی توسط خانواده‌ها، عنوان کرد: تنها توصیه ما در همه موارد، رعایت نکات بهداشت فردی است.

 با وجود اینکه در زمان اوج بیماری حاد تنفسی ناشی از شیوع کرونا ویروس هستیم اغذیه فروشی های سطح شهر بدون رعایت هیچگونه موارد بهداشتی و تنها با پوشیدن یک دستکش، اقدام به فروش  می کنند که لازم است   نظارتی بر اقدامات آنها  انجام شود.

انتهای پیام/
مریم جم
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز