خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

مردم بیش از نیاز، مواد ضدعفونی کننده نخرند/ راه اندازی خط تولید روزانه ۱۰۰ هزار عدد مایع ضدعفونی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۷۰۳

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم در راستای همکاری با مجموعه علوم پزشکی در مهار کرونا ویروس، بیش از میزان مورد نیاز، مواد ضد عفونی کننده نخرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حسین برزگر امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: پس از اینکه در چند روز اول شیوع بیماری، همه داروخانه ها از مایع و ژل ضد عفونی کننده و الکل ۷۰ درصد خالی شد، بلافاصله اقدام به راه اندازی خط تولید جدید این مواد در استان کردیم.

وی افزود: در حال حاضر دو کارخانه در استان مشغول تولید ژل و مایع ضد عفونی کننده هستند و از ۱۲ اسفندماه توزیع مایع ضد عفونی کننده اردیبهشت از تولیدات شرکت اطلس فالیز با حجم ۵۰۰cc به قیمت ۳۰ هزار تومان برای مصرف کننده و با کمترین سود ممکن برای تولید کننده، آغاز خواهد شد.

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه این خط تولید به تازگی با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: از فردا نیز خط تولید روزانه ۱۰۰ هزار عدد مایع ضد عفونی کننده در همین شرکت راه اندازی خواهد شد.

برزگر با اشاره به اینکه هر روز به مقدار زیاد ژل، مایع ضد عفونی کننده و الکل ۷۰ درصد در داروخانه ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد، تصریح کرد: متاسفانه مردم برای خرید این مواد هجوم آورده و در چند ساعت اولیه تمام می شوند.

معاونت غذا و دارو با تاکید بر همکاری مردم با مجموعه علوم پزشکی، عنوان کرد: مردم به اندازه مصرف هفتگی خود که ۵۰۰ cc است، خرید کنند.

وی ادامه داد: هر میزان مایع ضد عفونی کننده در استان تولید شود، قطعا در استان توزیع خواهد شد و به دست مردم خواهد رسید و از خوزستان خارج نخواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز