خبرگزاری کار ایران

امانت بهبهانی خبر داد:

آزادی کارگران بازداشتی شرکت توسعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۰۰۸

معاون قضایی و سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خوزستان از آزادی ۶ کارگر بازداشتی شرکت توسعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عبدالحمید امانت بهبهانی معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: ۶ نفر از کارگران بازداشتی شرکت توسعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که با شکایت شاکی خصوصی و گزارش ضابطین و به اتهام  اخلال در نظم عمومی و شرکت در تجمعات غیر قانونی، پس از احضار قانونی و صدور قرار تامین وثیقه، بعلت عدم تودیع وثیقه بازداشت و روانه زندان شده بودند، امروز پس از تودیع وثیقه آزاد شدند.

وی افزود: این متهمین در حوزه قضایی شهرستان شوش  و پس از طی مراحل قضایی مذکور بازداشت و روانه زندان شده بودند و شایعات منتشره شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری آنان در شهرستان خرم آباد، کذب و بی اساس می باشد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه ضمن هشدار به شایعه سازان و مروجان اخبار دروغین و جعلی در فضای مجازی، خواستار شناسایی این افراد توسط پلیس فتا و معرفی آنان به دستگاه قضایی استان شد.

وی از تلاش دستگاه قضایی خوزستان بر حمایت از حقوق قانونی جامعه کارگری خبر داد و عنوان کرد: ریاست کل دادگستری خوزستان  و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تمامی مساعی خود را در جهت حمایت از حقوق قانونی جامعه کارگری  بکار گرفته و همواره در جهت رفع موانع تولید و احقاق حقوق کارگران این شرکت معطوف نموده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز