خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول در گفتگو با ایلنا:

در دزفول با مشکل خاصی مواجه نیستیم/ هشدارهای لازم به مسافران نوروزی داده شده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۱۶

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دزفول، گفت: با توجه به حجم‌ بارش ها هشدارهای لازم به مسافران نوروزی ارائه گردیده و در مکان های سرپوشیده اسکان داده شده اند و در حال حاضر با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، آریایی عصر امروز دوشنبه ۵ فروردین ماه، در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تا سومین روز فروردین ماه سال جاری ۳۳هزار و ۳۶۰ نفر در هتل، هتل های سنتی، باغ ویلا، آپارتمان، مهمانپذیر، پارک ها و کمپ های شهرستان دزفول اقامت داشته اند.

وی افزود: همچنین تعداد بازدید کنندگان از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر، جاذبه های طبیعی، ۲۳هزار و ۶۰۰ نفر، جاذبه های دست ساز، ۳۵ هزار و ۷۰۰ نفر و جاذبه های تفریحی و توریستی ۷۳ هزار و ۶۰۰ نفر بوده است.

وی در خصوص وضعیت ابنیه های تاریخی شهرستان دزفول با توجه به حجم بارش ها و افزایش دبی آب رودخانه دز، تصریح کرد: در حال حاضر به جز یک مورد اضطراری در خصوص  تخریب بخشی از یک خانه تاریخی که یگان حفاظت میراث فرهنگی برای بررسی و ارائه گزارش گسیل داشته شده است، با مشکل خاصی روبرو نیستیم.

آریایی خاطرنشان کرد: به گردشگران نوروزی هشدارهای لازم در خصوص عدم اسکان در حاشیه و حریم رودخانه ها داده شده است؛ همچنین مسافران‌ نوروزی به دلیل حجم بارش ها در مکان های سرپوشیده مانند حسینیه ثارالله، مساجد و مدارس اسکان داده شدند.

وی در پایان گفت: به دلیل حجم بارش ها و طغیان رودخانه و خطر سیل از حرکت تورهای یک روزه گردشگری و طبیعت گردی جلوگیری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز