خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان:

اوضاع در دزفول و اندیمشک عادی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۸۴

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان گفت: اوضاع کاملا به حالت عادی برگشته و هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان های دزفول و اندیمشک شود ، وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا نجاتی در حاشیه جلسه شورای تامین استان، پیرامون اتفاقات اخیر در دزفول و اندیمشک اظهار داشت: بحمدالله اوضاع کاملا به حالت عادی برگشته و هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی که باعث اخلال در نظم  و امنیت عمومی شهرستان های دزفول و اندیمشک شود ، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در پی اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک که سابقه چندین ساله دارد، گفت: بین تعداد محدودی از جوانان و افراد دو شهرستان در مورخه ۲۹ اسفندماه ۹۷ نزاعی دسته جمعی به وقوع پیوست که در این رابطه متاسفانه تعدادی از طرفین بو سیله سلاح شکاری  مجروح و مصدوم شدند، که غالب این افراد به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان افزود: شورای تامین استان و شورای تامین دو شهرستان تشکیل گردید و همچنان به طور دقیق اوضاع را رصد و دنبال می نماید و با افرادی که احتمالا بخواهند در این فضا سوءاستفاده نمایند برخورد لازم بعمل خواهدآمد.

نجاتی در پایان بیان کرد: موضوع شناسائی و دستگیری مسببین و محرکین و اخلالگران نظم عمومی در دستور کار شورای تامین استان قرارگرفته است و با برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت این دو شهرستان  مطابق قانون با قاطعیت برخورد می شود و در این زمینه با هیچ کسی مماشات نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز