خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول:

پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول برای مقابله با شرایط اضطراری در آمادگی کامل است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۸۲

فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده است، پایگاه وحدتی دزفول آمادگی کامل برای مقابله با شرایط اضطراری و بحران های پیش رو را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، در پی اعلام هشدار و احتمال وقوع سیل، ستاد مدیریت بحران پایگاه شکاری وحدتی دزفول، برای آمادگی مقابله با شرایط اضطراری تشکیل شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان سید حمیدرضا آشنا فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول با اعلام این خبر، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده است، پایگاه وحدتی دزفول آمادگی کامل برای مقابله با شرایط اضطراری و بحران های پیش رو را دارد.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان این پایگاه با تجهیزات و امکانات کافی با حضور در محل‌های تعیین شده، آمادگی لازم را دارند تا در مواقع ضروری و اضطرار از بروز بحران و خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

فرمانده پایگاه وحدتی تصریح کرد: مدارس و مساجد کوی سازمانی این پایگاه برای اسکان اضطراری خانواده ها آماده شده و با توجه به احتمال وقوع سیلاب در شهرهای مختلف استان خوزستان، علاوه بر آمادگی ۲۴ ساعته نیروهای امدادی، کارکنان اجرایی و خدماتی نیز با برقراری کشیک در ساعات غیر اداری، آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز