خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:

انجام طرح مطالعاتی گردشگری در بحرکان هندیجان

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۴۵

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از انجام عملیات مطالعاتی به منظور ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در بحرکان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احسان زارع‌اصل اظهار داشت: به منظور ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در هندیجان، گروه مهندسین مشاور از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی استان انتخاب شده و هم‎اکنون مراحل مطالعاتی این پروژه‎ها به صورت همزمان در حال انجام هستند.

وی با بیان این‎که 180 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای انجام این مطالعات تخصیص یافته است، ادامه داد: در این مطالعات علاوه بر بررسی چگونگی طراحی مجتمع گردشگری و اسکله تفریحی، نوع اقدامات لازم در راستای جلب گردشگر و ارائه رفاهیات به گردشگران واکاوی می‎شود.

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در بحرکان هندیجان در جذب هر چه بیشتر گردشگران به استان خوزستان بسیار مؤثر خواهد بود.

زارع‌اصل بیان کرد: باتوجه به پیگیری‎های انجام‎شده، پس از اتمام مطالعات، با حضور سرمایه‎گذاران و مشاوران مجرب فازهای بعدی این طرح انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز