خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشت آزادگان در گفتگو با ایلنا:

سیلاب به زمین‌های کشاورزی روستای آلبوعفری دشت آزادگان خسارت زد/ تلفات جانی نداشته ایم

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۷۱

فرماندار دشت آزادگان گفت: بر اثر سیلاب، به زمین های کشاورزی خساراتی وارد شده است ولی خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلام عباس هزاریان اظهار کرد: ساعت ۲:۳۰ بامداد ۷ بهمن ماه، بر اثر به وجود آمدن مشکل در یکی از سیل بندها در روستای آلبوعفری شمالی با مشکل ریزش آب در روستا مواجه شدیم که با توجه به همکاری ها و امکانات موجود، سریعا اقدامات لازم صورت گرفت.

وی افزود: سعی کردیم که آب را به پشت و کنار روستا هدایت کنیم که به داخل روستا سرایت نکند و با بسیج تمام دستگاه ها، امکانات شهرستان و با مساعدت شریعتی استاندار خوزستان توانستیم تا حدودی آب را مهار کنیم.

هزاریان ادامه داد: در حال حاضر نیز تمام عوامل از جمله بخشداران و مسئولین پای کار هستند و مشکل تا امشب به طور کامل رفع خواهد شد.

فرماندار دشت آزادگان خاطرنشان کرد: تا به حال این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، ولی به خاطر رها شدن آب در زمین های کشاورزی برای کشاورزان عزیز مشکلاتی به وجود آمده که البته کشاورزانی که بیمه هستند خسارت آنها از طریق بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد؛ بعضی از زمین ها که بیمه نبوده اند، قطعا استاندار خوزستان راهکاری برای آنها اعمال خواهد نمود و ما هم پیگیر مشکلاتشان بوده و کمکشان می کنیم.

هزاریان گفت: در این حادثه مشکل قطعی آب نداشته و قطعی برق نیز به دلیل جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر انجام شده است و به محض بستن سیل بند، وصل خواهد شد.

وی در پایان از مردم عزیز روستای آلبوعفری و شهرستان دشت آزادگان به خاطر صبر و همکاریشان تشکر کرد و افزود: از استاندار خوزستان و حاجی زاده مدیریت بحران استان به خاطر پیگیری و همکاریشان نیز تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز