خبرگزاری کار ایران

جلسه هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۵۳۴

جلسه هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دشت آزادگان امروز چهارشنبه 21 آذرماه، در محل فرمانداری دشت آزادگان به ریاست فرماندار دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرماندار دشت آزادگان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحماتی اعضای این جلسه در راستای برنامه ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان، اظهار داشت: قاچاق کالا، عوامل مختلفی  دارد که مبارزه با آن، نیازمند عزم ملی و توجه دقیق به شاخص ‌های آن است.

هزاریان تصریح کرد: شناسایی و برخورد با سرشاخه های اصلی قاچاق کالا و ارز و دیگر عوامل وابسته با آن و تبادل اخبار و اطلاعات و هماهنگی بین اعضا، بایستی بطور جد در دستور کار شورای  مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گیرد.

وی با اشاره به زیان های قاچاق کالا و ارز افزود: از مهمترین آسیب های ناشی از قاچاق کالا و ارز، لطمه به تولید کالا های داخلی است.

فرماندار یکی از راه های موفقیت در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز را هماهنگی بین دستگاه های عضو دانست و خاطرنشان کرد: تسریع در بررسی پرونده ها و ایجاد گشت های منظم و هدفدار، همچنین بررسی به موقع گزارش ها از مسائل مهم در حوزه قاچاق کالا و ارز می باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک از اعضای این ستاد  به بیان اهم اقدامات و برنامه های کاری دستگاه مربوطه که در را راستای مبارزه و کاهش قاچاق کالا و ارز  است بیان نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز