خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع زمین لرزه؛

جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۵۱

جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان دشت آزادگان در پی وقوع زمین لرزه، با حضور اعضاء ستاد بحران در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به دنبال وقوع زمین‌ لرزه که امروز سه شنبه 20 آذرماه در ساعت ۱۲:۰۵:۲۷ در دشت آزادگان رخ داد، بلافاصله تیم‌های ارزیاب از سوی هلال‌ احمر به مناطق مختلف تحت تاثیر زلزله به ویژه در مناطق فی ما بین دشت آزادگان و شهرستان هویزه اعزام شدند.

هم‌اکنون با برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران بر آماده باش دستگاه های اجرایی اعضاء ستاد مدیریت بحران، امکان خدماتی و عمومی، اورژانس دو بیمارستان شهید چمران و نفت، امدادگران جمعیت هلال احمر، تامین سوخت، آب  آشامیدنی شهر و روستا، ایمن سازی مدارس به منظور مقابله با وقوع زلزله احتمالی  تدابیر لازم اندیشیده شد.

هزاریان فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان با بیان این که جلسه اضطراری مدیریت بحران دقایقی بعد از وقوع این زلزله در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: تمامی اعضاء ستاد مدیریت بحران به منظور اتخاذ تصمیم‌گیری‌های اضطراری فراخوان شده و تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در آماده‌ باش کامل هستند.

وی ادامه داد: این زلزله که در شهرستان هویزه اتفاق افتاده در مناطق مختلفی از شهرستان دشت آزادگان نیز احساس شد؛ تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران باید با  انجام کارهای پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات و آسیب های احتمالی در برابر حوادث  آمادگی خود را حفظ  نمایند و قطع به یقین اگر در امور اجرایی و آگاه سازی مردم به خوبی اقدام نمائیم می توان در روزهای بحرانی خسارات احتمالی را به حداقل رساند.

در ادامه این نشست، هر یک از مدعوین گزارشی مختصری از آخرین وضعیت شهرستان و آمادگی نیروهای خود ارائه نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز