خبرگزاری کار ایران

به دستور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای ساماندهی شبکه فاضلاب سوسنگرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۳۸

فرماندار دشت آزادگان گفت: به منظور ساماندهی و توسعه شبکه فاضلاب سوسنگرد ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دستور استاندار خوزستان تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلام‌عباس هزاریان اظهار داشت: سیستم فاضلاب شهرستان دشت آزدگان و به ویژه سوسنگرد فرسوده است و با مشکلات بسیار زیادی رو به رو است.

وی یکی از مشکلات عمده این شهرستان را به ویژه در فصل بارندگی نبود سیستم دفع آب‌های سطحی خواند و گفت: عمر شبکه فاضلاب این شهرستان بیش از 35 سال است و تاکنون نیز اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام نشده است.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: پس از بازدید مدیرکل مدیریت بحران استان از سطح شهر سوسنگرد و پیگیری شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دستور استاندار اعتبار 50 میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی برای ساماندهی شبکه فاضلاب این شهر تخصیص داده شد.

هزاریان بیان کرد: طرح این پروژه مطالعه شده و طی چند روز آینده نیز پیمانکار مورد نظر کار را آغاز می کند که برای این پروژه مدت زمان تقریبا سه ماهه تعریف شده است، لذا از مردم سوسنگرد می‌خواهیم در این مدت صبور و شکیبا باشند.

وی افزود: در این پروژه مناطق مختلفی از شهر سوسنگرد از جمله مرکز شهر، مناطق ابوذر، 106 هکتاری، 112 هکتاری، خرعیلیه، مسکن مهر و ...در دستور ساماندهی قرار گرفته است.

شهرستان دشت آزادگان در غرب اهواز و در استان خوزستان واقع شده است و دارای چهار شهر به نام های سوسنگرد، بستان، کوت سیدنعیم و ابوحمیظه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز