خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

کلنگ زنی دو پروژه آب رسانی در بخش مرکزی شهرستان حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۴۳

به مناسبت هفته بسیج، دو پروژه آب رسانی که ۱۲۰ خانوار از روستاهای بخش مرکزی شهرستان حمیدیه را پوشش می‌دهند، کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم با حضور شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه، مهدی زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی آبفار استان خوزستان، بخشدار مرکزی، رئیس آبفار شهرستان، دهیار و اعضای شورای روستا و همچنین اهالی روستاها صورت گرفت.

هاشمی در مراسم کلنگ زنی این پروژه ها، اظهار داشت: پروژه خط انتقال آب شرب روستای خسرج خلف که 100 خانوار از روستای بخش مرکزی با جمعیت 400 نفر را پوشش می‌دهد، به متراژ  2400 متر و با اعتبار مصوب بالغ بر 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال از اعتبارات داخلی کلنگ زنی شد.

وی در ادامه به پروژه آب رسانی دیگر اشاره کرد و گفت:  کلنگ پروژه خط انتقال آب شرب روستای بیت قشم بخش مرکزی به مساحت 6000 متر و با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد و پانصد میلیون ریال از اعتبارات داخلی است که 20 خانوار از این شبکه استفاده خواهند کرد، به زمین زده شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم سرپرست فرمانداری حمیدیه به همراه مسئولین حاضر، ضمن بازدید از ایستگاه تقویت فشار مسیر خسرج، خواستار اهتمام ویژه در اتمام این پروژه، در راستای برطرف نمودن افت فشار روستاهای پایین دست بخش مرکزی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز