خبرگزاری کار ایران

تاکید سرپرست فرمانداری حمیدیه بر تعامل دستگاهها جهت مقابله با بحران جوی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۶۸

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در جلسه مدیریت بحران که به منظور آمادگی و هماهنگی در راستای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی که با حضور تمام اعضاء در روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۸/۲۴ برگزار گردید، بر تعامل و همکاری تمام اعضاء در جهت مقابله با حوادث ناشی از بارندگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در این جلسه به اخطاریه و هشدارهای سازمان هواشناسی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر پیش بینی وقوع باران شدید اشاره کرد و بر حضور اعضای ستاد بحران در شهرستان و همچنین برگزاری برنامه کشیک مستمر جهت خدمات رسانی در سطح شهرستان تاکید نمود.

هاشمی بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی تأکید کرد و افزود: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

رئیس ستاد بحران حمیدیه در پایان، جهت رویارویی و مقابله با حوادث احتمالی، کلیه ادارات، شرکت ها و موسسات دولتی و غیردولتی مستقر در شهرستان نسبت به در اختیار قرار دادن تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین خود در مواقع نیاز و شرایط بحرانی به ستاد بحران شهرستان اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز