خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

ضرورت ترویج و تقویت کتاب و کتابخوانی در شهرستان حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۸۸

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در جلسه نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان که با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه های خوزستان، امام جمعه حمیدیه و سایر اعضاء برگزار گردید، خواستار افزایش احداث کتابخانه ها در شهرستان شد و بر ترویج و تقویت کتاب و کتاب خوانی تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در این نشست ضمن خیرمقدم و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، به اهمیت مطالعه و تاثیر آن بر بالابردن سطح آگاهی مردم  اشاره کرد و اظهار داشت: کتابخوانی باید در تمام زمینه ها بویژه در مدارس و محیط خانواده گسترش و فرهنگ سازی شود.

وی تصریح کرد: همه اعضای انجمن و مدیرکل کتابخانه ها باید در جهت تقویت جایگاه اصلی کتاب و بهبود وضعیت کتابخوانی شهرستان در سطح استان کمک کنند؛ کتابخانه عمومی نیز در جهت رسالت و هدف اصلی خود که همان ترویج و توسعه کتابخوانی می باشد نقش بیشتری ایفا نماید.

نماینده عالی دولت در حمیدیه ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در روستاها، خواستار افزایش احداث کتابخانه ها در شهرستان و همچنین تکمیل کتابخانه های در دست احداث شد.

همچنین در این جلسه مدیرکل نهاد کتابخانه های استان خوزستان ضمن اشاره به تکمیل و تجهیز کامل کتابخانه شهدای دهکده با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و پانصد میلیون ریال، قول مساعدت پیگیری جهت افزایش احداث کتابخانه ها در مرکز شهر و روستاهای پرجمعیت شهرستان را دادند.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در پایان به تلاش برای راه اندازی کتابخانه مرکزی شهرستان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: مطالعه و کتابخوانی یک راه کم هزینه و موثر در افزایش آگاهی مردم است و می بایست تمام مدیران، کارمندان و خانواده آنها عضو کتابخانه های عمومی شهرستان شوند.

گفتنی است، حاضرین از کتابخانه شهر حمیدیه و همچنین کتابخانه در حال تکمیل شهدای دهکده بازدیدکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز