خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

کلنگ زنی دو سالن چند منظوره ورزشی در مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۶۳۸

ساخت دو سالن چند منظوره ورزشی با حضور استاندار خوزستان در مسجدسلیمان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در خصوص این دو طرح که امروز جمعه 18 آبان ماه عملیات عمرانی آن آغاز شد، گفت: خوشبختانه با شروع ماه مبارک ربیع الاول عملیات اجرایی ساخت دو سالن چند منظوره شروع شد؛ که یکی از این دو سالن در منطقه بی‌بیان مسجدسلیمان است که در سفر قبلی به درخواست جوانان عزیز منطقه و تائید مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین نماینده مردم در مجلس ضرورت آن اعلام شده بود. خوشبختانه کارهای تامین اعتبار و ابلاغ آن حل شده و این سالن احداث خواهد شد. سالن چند منظوره دوم هم در ورودی شهر است.

استاندار خوزستان افزود: به علت جابجایی جمعیت در این منطقه که موجب شده جمعیت زیادی بدون سرانه ورزشی ایجاد شود، تصمیم گرفتیم این سالن در ورودی شهر احداث شود.

شریعتی تصریح کرد: اعتبار این طرح از محل اعتبار کمک‌های وزارت نفت است و امیدواریم در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت، این سالن چند منظوره ساخته شود و در دسترس مردم عزیز قرار گیرد تا بتوانند استعدادهای ورزشی خود را به منصه ظهور برسانند و برای رشد، پیشرفت و تعالی کشور و سلامت خود منشأ اثر و خیر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز