خبرگزاری کار ایران

عرضه منظم ارز صادراتی پتروشیمی بندر امام در سامانه نیما

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۵۰

پتروشیمی بندر امام، تمام ارز حاصل از صادرات را در شبکه نیما عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از روابط عمومی این شرکت، شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در پایان مهرماه سال جاری با صادرات انواع محصولات شیمیایی، آروماتیکی، گازی و پلیمری و با تولید بیش از سه میلیون تن انواع محصولات، موفق شد ۹۰ در صد از برنامه تولید را محقق نماید.

شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در پایان مهرماه سال جاری با تولید بیش از ۳ میلیون تن انواع محصولات شیمیایی، آروماتیک، گازی و پلیمری یکی از نقش آفرینان اصلی صنعت پتروشیمی کشور به شمار می آید و همچنین به  گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی این شرکت سهم ۹/۵ درصدی از کل صادرات پتروشیمی کشور را به خود اختصاص داده است.

پتروشیمی بندر امام تا کنون مطابق دستورالعمل های دریافتی از هلدینگ خلیج فارس و در راستای حمایت از اقتصاد ملی و در پیروی از بخشنامه های دولت، تمام ارز حاصل از صادرات خود را در شبکه نیما به صرافی های مورد تائید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به فروش رسانده و از تاریخ ۲۲/۱/۹۷ تا ۱۶/۵/۹۷ با نرخ ۴۲۰۰ تومان و از ۱۶/۵/۹۷ تاکنون با نرخ۷۵۰۰ تومان به فروش رسانده است.

شایان ذکر است، شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام دارای شش شرکت تابعه است که شرکت های فرآورش، بسپاران و کیمیا و کارون شرکت های تولیدی این مجتمع محسوب می شوند که محصولات مختلفی را تولید و به بازارهای داخلی و خارج از کشور عرضه می نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز