خبرگزاری کار ایران

عصر امروز برگزار شد؛

اجرای مانور واکنش در شرایط اضطراریِ پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۴۱۵

شرکت های سهامی پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی فن آوران با هدف ارتقاء سطح آمادگی مدیریت و کارکنان خود در شرایط اضطراری و همچنین تمرین تخلیه کارکنان در شرایط بحران، واکنش در شرایط اضطراری را برگزار نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی (ره)، در مانور عملیاتی رفع نشت گاز از خطوط لوله ورودی مخازن وینیل کلراید منومر (VCM) شرکت فرآورش بندر امام تیم های مختلف عملیاتی ایمنی و آتش نشانی، بهره برداری، تعمیرات، حراست، کادر درمانی، حمل و نقل و دیگر ادارات مرتبط وارد عمل شده و از طریق ارتباط موثر ستادهای کنترل مدیریت بحران در سطح شرکت و منطقه و نیز نیروهای عمل کننده موفق به مدیریت و مهار نشت گاز فرضی در محل مذکور شدند.

در دقایق اولیه بعد اعلام نشت گاز فرضی، کمیته های مدیریت بحران در سطوح مختلف تشکیل و طبق تصمیم گیری های به عمل آمده تمام نیروهای امداد وارد عمل شدند. همچنین کلیه کارکنان مجتمع ها از محل حادثه فرضی تخلیه شده وعملیات امداد، نجات و مراحل درمان روی مصدومان فرضی مانور انجام گردید.

عملیات مانور مذکور که به صورت منطقه ای برگزار گردید از طریق ویدیو کنفرانس با هماهنگی مدیران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و همچنین نظارت مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و کلیه مدیران ارشد این شرکت در اتاق مدیریت بحران انجام پذیرفت.

شایان ذکر است انجام مانورهایی از این قبیل گامی مهم و موثر در آمادگی نیروهای منطقه با هدف واکنش سریع در انتقال و تخلیه کارکنان به محل های امن و نیز هماهنگی عملیات امدادی منطقه ای به منظور کنترل بحران ها و حوادث احتمالی تلقی می گردد که در این راستا شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام همواره پیشرو بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز