خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۹۴۳

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و هیئت همراه از شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جعفر ربیعی و هیئت همراه بمنظور بازدید از واحدها و پروژه های شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در مجتمع این شرکت حاضر شدند و از نزدیک در جریان شرایط روز شرکت قرار گرفتند.

در ادامه این بازدید جلسه هم اندیشی ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران این شرکت به همراه نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام و نیز جمعی از مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام در سالن اجلاس مجتمع برگزار گردید.

طی این جلسه نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم به مهمانان در آغاز جلسه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۶ مجتمع را ارائه نمود و  اظهار داشت : پتروشیمی بندرامام در سال های گذشته هدف ها و چشم انداز هایی را برای خود تعریف نمود و برای تحقق نمودن آن ها برنامه ریزی کرد، سال گذشته روند خوبی را در عملی کردن برنامه ها سپری کرد و  میزان درصد  قابل توجه ای  از برنامه ها را اجرایی نمود و امیدواریم این روند را در سال جاری با حضور کارشناسان و متخصصان خود و همچنین برنامه ریزی های منظم و دقیق ادامه دهیم و به اصلی ترین چشم انداز خود یعنی پنجمین شرکت سودآور تروشیمیایی اسیایی نزدیک تر شویم.

وی افزود: عمده مشکلات صنعت پتروشیمی کشور همواره کمبود خوراک بوده که پتروشیمی بندرامام هم از این قاعده مستثنی نبوده اما طی سال های گذشته با مشارکت در پروژه های بالا دستی این شرایط تغییر می کند و می توان در چند سال آینده مشکلات و چالش های بسیار کمتری را در بخش تهیه خوراک داشته باشیم.

در ادامه جلسه ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن ابراز رضایت و خوشحالی  برای حضور بین همکاران در پتروشیمی بندرامام عنوان کرد: بدون شک شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نقش بی بدیلی را در حوزه صنعت کشور ایفا می کند و از این رو می بایست در حوزه های مختلف به جامعه خود یاری برسانیم، بعنوان مثال چالش های مختلف اقتصادی را می شود با راه کارهای مختلف مانند کاهش هزینه ها مدیریت کرد و با این رویکرد می توان  دولت را در پیشبرد اهداف اقتصادی و صنعتی کمک کرد.

شایان ذکر است این اولین بازدید ربیعی از شروع فعالیتش بعنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز