خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خبر داد:

برگزاری همایش هدف گذاری در زندگی و چالش‌های فضای مجازی در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۴۲۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: همایش ارتباط مؤثر، اهمیت هدف گذاری در زندگی و چالش‌های فضای مجازی با حضور گروه‌های مختلف مردمی و خانواده‌ها در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، مسعود میرزا پور اظهار داشت: در این برهه از زمان با توجه به گستردگی مشکلات مردم و ارتباط کیفی خانواده‌ها با فرزندان، ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها، بازگشت به ارتباطات سنتی و وقت گذاشتن برای کودکان و نوجوانان می‌تواند در شمار عوامل جلوگیری از ایجاد ناهنجاری‌ها در سطح جامعه باشد.

وی افزود: در این همایش نحوه ارتباط والدین با فرزندان، چگونگی برخورد با مشکلات، ایجاد عوامل انگیزشی در بهبود مسیر زندگی و راه‌های هدفمندی و هدف گذاری در زندگی بیان شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: یکی دیگر از مباحث عنوان شده در این همایش، تصحیح رفتارهای غلط والدین و بروزرسانی اطلاعاتشان در مواجهه با فرزندان بود.

وی گفت: یکی از علل عقب ماندگی کشورهای جهان سوم، دوری از آموزش و عدم برخورداری از روش‌های نوین تربیتی و اخلاقی است که خانواده‌ها می‌بایست برای آموزش فرزندان خود هزینه کنند تا در اثر بی توجهی به این امر دچار خسارت‌های جبران ‌ناپذیر نشوند.

میرزا پور عنوان کرد: همه خانواده‌ها و نهادهای اجتماعی در هندیجان باید بیش از پیش آموزش‌های سبک زندگی و مهارت‌های ارتباطی را فراگیرند تا بتوانند با دانش افزایی و به ‌روزرسانی خود، آینده روشنی برای فردای فرزندان خود رقم زنند.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره مرهون دغدغه مندان، فعالان فرهنگی بود که فواید این دوره آموزشی موجب افزایش توانمندی خانواده‌ها در کنترل نظام خانواده و نحوه مدیریت بحران در مجامع خانوادگی و اجتماعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان احساس رضایتمندی افراد شرکت کننده در این همایش را نویدی برای برگزاری دوره‌های تخصصی دیگری در زمینه ارتقاء سلامت فکری و بینش افراد خواند و تصریح کرد: حضور طیف‌های مختلف مردمی در این همایش سبب افزایش مهارت‌های فردی در پیشبرد اهداف اجتماعی با سطوح مختلف اجتماعی، خانوادگی و شخصی می‌شود.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز