خبرگزاری کار ایران

شهردار هندیجان خبر داد:

خیابان‌های مسکن مهر هندیجان آسفالت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۷۷۴

شهردار هندیجان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی‌ها، خیابان‌های آخر مسکن مهر هندیجان شمالی به‌ زودی برای رفاه حال مردم عزیز آسفالت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش حشم‌دار اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصول سرد سال و بارش بارندگی، ما در حال تدارک آسفالت خیابان‌های مسکن مهر هستیم.

وی افزود: شهرداری هندیجان بابت عملیات عمرانی ۲ خیابان آخر مسکن مهر هندیجان شمالی هیچ بودجه‌ای از استان دریافت نکرده، بلکه با اعتبارات داخلی خود شهرداری آماده آسفالت آن است.

شهردار هندیجان بیان کرد: این دو خیابان در تعهدات شهرداری هندیجان نبوده و ما فقط جهت رفاه حال همشهریان ساکن در این منطقه عملیات جدول‌ کشی و زیرسازی را انجام می دهیم.

حشم‌دار گفت: ما ظرف روزهای آینده عملیات آسفالت این ۲ خیابان را شروع می کنیم تا هدیه‌ای برای مردم شریف و سخت ‌کوش هندیجان باشد. شهرداری و اعضای شورای شهر همه تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: کارهای عمرانی از سخت‌ترین اقدامات شهرداری بوده و ما با عمل به وعده‌ها، نظر مثبت مردم را جلب می‌کنیم و کاری به حاشیه سازی عده‌ای نداریم.

وی ادامه داد: خدمت به مردم وظیفه ما مسئولان است و هیچ منتی بر سر مردم نیست؛ ولی برخی‌ها برای دست‌یابی به خواسته‌های غلط، اقدامات غیره قانونی انجام داده و اذهان عمومی را مشوش میکنند؛ اما خویشتن ‌داری ما برای تمرکز جهت خدمت به ملت است.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز