خبرگزاری کار ایران

دانش آموزان هندیجانی در کنکور سراسری 97 خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۳۱۲

فرماندار هندیجان گفت: دانش آموزان شهرستان هندیجان در نتایج اولیه کنکور سراسری دارای رتبه برتر پزشکی، دبیری و صنعتی کشور شدند. این موفقیت را به جامعه فرهنگیان و مردم شهرستان تبریک عرض می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش مودت اظهار داشت: خبر افتخار آفرینی فرزندان هندیجان در آزمون سراسری سال 1397 موجب مسرت و سربلندی عموم مردم و جامعه‌ی فرهنگیان شهرستان هندیجان گردید.

وی افزود: بی‌شک به دست آوردن این رتبه‌ها نشانگر عنایت الهی، لیاقت، تلاش بی‌شائبه معلمان گرامی، دانش آموزان عزیز و خانواده‌های محترمشان بوده است. از خداوند منان برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

فرماندار هندیجان ادامه داد: درصد قبولی ما نسبت به پارسال رشد داشته است. اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رویداد علمی مبارک و به‌ عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، کسب این موفقیت‌های ارزشمند را به دانش آموزان عزیز و معلمان فداکار تبریک عرض می‌نمایم.

وی گفت: امسال با تلاش‌های آموزش‌ و پرورش کلاس‌های متعدد کنکور و آمادگی‌های تحصیلی برای امتحانات تشکیل ‌شده بود. معلمان و مسئولان آموزش‌ و پرورش بسیار پیگیر این موضوعات بودند تا دانش آموزان ما با آمادگی به جلسه امتحان حاضر شوند.

مودت خاطرنشان کرد: تاکنون 44 دانش ‌آموز برتر از شهرستان هندیجان موفق شدند‌ دارای رتبه در دانشگاه‌های معتبر پزشکی و دبیری کشور باشند و از سد کنکور بگذرند.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز