خبرگزاری کار ایران

شهردار هندیجان خبر داد:

آغاز عملیات تکمیل میدان بزرگ جاده هندیجان به دیلم

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۵۱۸

با حضور مسئولان، اعضای شورای شهر و شهردار هندیجان عملیات بزرگ تکمیل احداث میدان بزرگ ورودی هندیجان جنوبی که در انتهای خروجی جاده ترانزیتی هندیجان به دیلم از کریدور شمال به جنوب کشور قرار دارد، توسط شهرداری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، با توجه به اینکه شهرستان هندیجان از شهرهای مهم استان خوزستان و در مسیر تردد دو استان جنوبی خوزستان و بوشهر قرار دارد، باید میدان‌ها و راه‌های مواصلاتی که در حوزه شهری هندیجان قرار دارند، احداث یا تکمیل شوند.

میدان بزرگ جاده هندیجان به دیلم که بسیار بزرگ و روان کننده ترافیک در قسمت خروجی شهر بوده نیاز به اعتبارات زیادی داشت؛ اما هیچ‌ یک از مسئولان سابق شورای شهر و شهرداران نتوانستند این معضل را رفع کنند.

مردم شهرستان هندیجان در چندین نوبت نسبت به کم کاری به این میدان شکایت‌هایی زیادی را به مقامات ارسال کرده بودند؛ اما همواره مسئولان گذشته خدمات شهری، این موارد را به سبب نبود اعتبارات رد می‌کردند.

در این دوره از مدیریت خدمات شهری مردم فهیم هندیجان، فعالان رسانه‌ای و مجازی با درخواست از اعضای شورای شهر و شهردار، مجددا خواستار پیگیری و رفع مشکل شدند که این موضوع مردمی پذیرفته و کار تکمیل بزرگ‌ترین میدان هندیجان آغاز شد.

کوروش حشم‌دار شهردار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: با توجه به عدم پیشرفت میدان ورودی هندیجان جنوبی در گذشته، عملیات تکمیل این میدان را در برنامه‌های کاری خود قرار دادیم.

وی افزود: ضمن تشکر از زحمات شما رسانه‌ها و مردم در جهت پیگیری مشکلات و به‌ خصوص این میدان مهم باید عرض کنم، ظرف روزهای گذشته عملیات جدول کاری دور میدان را با سنگ‌های رنگی جدید شروع کرده‌ایم.

شهردار هندیجان بیان کرد: این میدان بزرگ در مهم‌ترین نقطه شهر که محل اتصال کریدور شمال به جنوب کشور بوده احداث شده، بنابر این باید هر چه سریع‌تر تکمیل و زیباسازی شود.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در دهه فجر این پروژه را به بهره‌ برداری برسانیم.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز