خبرگزاری کار ایران

معاون انتظامی و امنیتی استانداری خوزستان خبرداد:

تشکیل هیئت ترخیص و آزادسازی کالاهای انبارهای تملیکی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۷۸

معاون انتظامی و امنیتی استانداری خوزستان در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به دستور استاندار خوزستان هیئتی متشکل از برخی دستگاه های اجرایی به منظور بازدید، ترخیص و آزادسازی کالاهای موجود در انبارهای تملیکی تا یک هفته آینده تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قدرت الله دهقان اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید اقتصادی که در آن قرار داریم و به ویژه تراکم کالا در انبارهای سازمان اموال تملیکی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خوزستان تشکیل جلسه داد.

وی افزود: در این جلسه به دستور استاندار خوزستان مقرر شد، طی یک هفته هیئتی متشکل از برخی دستگاه های اجرایی مرتبط با تصمیم گیری و دادن مجوزهای لازم، تشکیل شود تا ضمن بازدید از انبارها، نسبت به صدور مجوزهای لازم جهت ترخیص و آزادسازی کالاهای موجود در انبارهای تملیکی اقدام کنند.

دهقان بیان کرد: همچنین در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشکلات کامیون داران و نیازمندی های این قشر به ویژه مشکل لاستیک مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در صورت امکان علاوه بر تخصیص سهمیه از تهران و بندر امام خمینی(ره)، بخشی از موجودی لاستیک در انبارهای کالاهای اموال تملیکی به منظور کمک به تانکرها، در اختیار سازمان حمل و نقل و پایانه های جاده ای استان و شرکت نفت قرار داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز