خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت و استاندار خوزستان صورت گرفت؛

افتتاح پروژه های درمانی شهرستان شوشتر

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۹۴

با حضور وزیر بهداشت و استاندار خوزستان بخش طرح توسعه اورژانس، بخش مراقبت های ویژه و مرکز بیماری های خاص و غربالگری سرطان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اورژانس بزرگ بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

اورژانس این بیمارستان شامل اتاق عمل، تریاژ، احیاء(CPR) با 3 تخت و عملیات احیا همزمان برای 3 نفر است.

همچنین، اورژانس بزرگ بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شوشتر در زمینی با زیر بنای 1390 متر مربع ساخته شده و دارای 22 تخت است.

بخش مراقبت های ویژه 2( ICU2) این بیمارستان نیز در زمینی با زیربنای 230 متر مربع احداث شده و مجهز به 7 تخت ICU شامل 5 تخت عادی و 2 تخت ایزوله است. این بخش با هزینه ای بالغ بر 22 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

همچنین، مرکز بیماری های خاص و غربالگری سرطان این بیمارستان نیز در زمینی با زیربنای 686 متر مربع احداث شده و شامل اتاق ماموگرافی، بخش بیماران تالاسمی، بخش ام اس و بخش دیابت است.

ساخت و تجهیز مرکز بیماری های خاص و غربالگری سرطان بیمارستان خاتم الا نبیاء(ص) شوشتر هزینه ای بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال در برداشته است.

وزیر بهداشت همچنین از پروژه در حال ساخت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شوشتر که در سه طبقه و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، بازدید و بر تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز