خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان مطرح کرد:

انتقاد از طرح های راه‌سازی مسیر اربعین/ حل مشکل معارضین کمربندی شهر بستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۶۰۸

استاندار خوزستان با انتقاد از تخصیص ندادن قیر برای پروژه های راه‌سازی در مسیر اهواز - چذابه و اهواز - خرمشهر گفت: صادر نشدن حواله قیر برای پروژه های راه‌سازی با توجه به اینکه تنها 2 ماه تا اربعین حسینی باقی مانده غیرقابل قبول است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی چهارشنبه 7 شهریور ماه در نشست ستاد اربعین حسینی دستور داد: از همه گزینه‌های لازم برای تامین قیر از سوی شرکت نفت پاسارگاد استفاده شود تا این شرکت ملزم شود قیر مورد نیاز پروژه های راه‌سازی مسیر تردد کاروان های اربعین حسینی را تامین کند.

وی گفت: شرکتی که محل فعالیت اصلی آن در خوزستان است باید ابتدا نیازهای خوزستان را در زمینه قیر تامین کند و سپس به دیگر اولویت ها بپردازد.

شریعتی عنوان کرد: کمربندی بستان به صورت چهاربانده در اربعین امسال باید زیر بار ترافیک قرار گیرد تا تردد زائران بدون معطلی صورت گیرد.

استاندار خوزستان در این رابطه فرماندار دشت آزادگان را موظف کرد مساله معارض زمین در مسیر ایجاد کمربندی شهر بستان که سه کیلومتر طول دارد را حل و فصل کند. 

فرامند هاشمی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این نشست عنوان کرد: 6 استان معین خوزستان برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی امسال، در 2 گذرگاه مرزی چذابه و شلمچه تعیین شد.

معاون استاندار افزود: استان های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان برای مرز چذابه و استان های هرمزگان، بوشهر و فارس برای مرز شلمچه مشخص شده و بخشی از امکانات مورد نیاز زائران از این استان ها تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: استان های معین در زمینه تجهیز محل اسکان زائران، احداث سرویس بهداشتی و حمام بر اساس نقشه تعیین شده و پیش از حرکت کاروان های زائران اربعین حسینی به سمت گذرگاه های مرزی چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز