خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:

عواملی روند برگزاری مجامع تنیس‌روی‌میز و رزمی را از تعادل خارج می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۵۰

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به مدت یک سال است که به دنبال برگزاری مجامع ورزش‌های رزمی و تنیس‌روی‌میز هستیم که متاسفانه عوامل مختلفی در کار مداخله می‌کنند و روند کار را از تعادل خارج می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برخی افراد به دنبال این هستند که برخی مجامع شکل نگیرند؛ به مدت یک سال است که مدیرکل ورزش و تیم ما به دنبال برگزاری مجامع ورزش‌های رزمی و تنیس‌روی‌میز هستیم که متاسفانه عوامل مختلفی در کار مداخله می‌کنند و روند کار را از تعادل خارج می‌کنند ولی قول می‌دهیم در ماه جاری این دو مجمع نیز برگزار شوند.

وی عنوان کرد: مطمئن باشید اداره‌کل ورزش و جوانان به جز منافع ورزشی و ارتقا تمامی شاخصه‌ها، به دنبال نفع دیگری نیست و به دنبال انتخاب فردی مدیر و اهل کار هستیم تا بتواند پاسخگوی جامعه مخاطب خود باشد. همیشه نیز درخواست ما از اعضای مجمع این بوده است که در کار خود دقت لازم را داشته باشند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: هر هیاتی که به دنبال فرصت‌سوزی باشد، از چرخه نظارت و نگاه ما دور نخواهد ماند و همانطور که می‌دانید طی یک سال گذشته، 12 رییس هیات به همین دلیل کنار رفتند. اگر قرار باشد فرصت‌سوزی شود و کار صورت نگیرد، اداره‌کل ورزش و جوانان ساکت و بیکار نخواهد نشست، ما تمام هیات‌ها را رصد می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما به برنامه نیاز داریم، آن هم برنامه‌ای که در آن رشد رشته مربوطه مدنظر باشد. باید جذب یک هیات بسیار باشد زیرا با این کار است که می‌توان نخبه‌ها و استعدادها را شناسایی کرد. هر جا تفرقه و دورنگی نیز باشد ما محکم ایستاده‌ایم و این را هم نشان داده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز