خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

بخش تصمیم‌ گیرنده وزارت ورزش و جوانان، ذهنیت روشنی به خوزستان دارد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۰۱

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ذهنیت بخش تصمیم‌ گیرنده وزارت ورزش به خوزستان روشن و شفاف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در نشست معاونین این اداره کل که با حضور همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ما در اهواز سالنی با گنجایش بسیار نداشتیم و سالنی با ظرفیت 4500 نفره داشتیم که در سال 82 ساخت آن شروع به کار شد؛ اما کار با گذشت دو سال و با پیشرفت 19 درصدی متوقف شد. پس از سفر سلطانی‌فر به خوزستان و پیگیری‌ هایی که صورت گرفت، مبلغ 30 میلیارد تومان برای این پروژه تامین اعتبار شد، که 14 میلیارد تومان آن ابلاغ شده است و طی 10 روز آینده پیمانکار پروژه معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مجموعه دوچرخه‌ سواری خوزستان را داشتیم که مورد بازسازی قرار گرفت. در برخی شهرستان‌ها مانند کارون نیز یک مجموعه ورزشی نداریم که طی صحبتی که با حاجتی داشتیم، توانستیم مصوبه‌ای برای این استادیوم داشته باشیم. کلنگ آن نیز با حضور وزیر ورزش به زمین زده خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین استخر باوی در دست اقدام است. سالن ورزشی، استخر و استادیوم حمیدیه نیز نیمه‌ کاره است که برای آن ها اعتبار گذاشته‌ایم. همچنین ورزشگاه جهان‌آرا خرمشهر تا پایان سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه نیز سال‌ها بلاتکلیف بود و در واقع زخمی بر پیکره ورزش خوزستان است. ما تلاش می‌کنیم تا پایان سال 97 یا اواسط سال 98 دیگر پروژه نیمه‌تمام نداشته باشیم.

وی خطاب به همایون یوسفی، اظهارکرد: اگر شما در مجلس کمک نمی‌کردید و در استان نیز رایزنی‌ های لازم را نداشتید، ورزش خوزستان بهره‌ای نمی‌برد. پس از سفر وزیر ورزش به استان خوزستان و با توجه به سفر هایی که معاونان وی به شهرستان‌ها داشتند، اکنون ذهنیت بخش تصمیم‌گیرنده وزارت ورزش به خوزستان روشن و شفاف است.

حیدری با بیان این که وزیر پس از بازگشت به تهران نسبت به حمایت از ورزش خوزستان تاکید داشت، گفت: سلطانی فر عنوان کرده است که وزارت باید برنامه ویژه برای رفع مشکلات خوزستان داشته باشد. در توزیع اعتبارات نیز تاکید کرده است، که خوزستان ویژه دیده شود تا پروژه‌ های نیمه‌ تمام آن به اتمام برسند.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین طی صحبتی که با رحیمی، مدیر کل صدا و سیمای خوزستان داشتیم، قرار شد هر روز از ساعت 8:30 به مدت یک ساعت برنامه‌ای با عنوان "سلام خوزستان" برای توسعه ورزش و معرفی نخبگان این ورزش به مردم داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به نماینده خوزستان، گفت: اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند ورزش شهر اهواز را حمایت کند و نیاز است که دستگاه‌ هایی از جمله نفت در این راستا به ما کمک کنند. جامعه ما جوان است و اگر نمی‌توانیم ریزگردها را کنترل کنیم ولی می‌توانیم اماکن ورزشی را گسترش دهیم تا جوانان و مردم امیدوار و شاد باشند.

وی ادامه داد: اما آن اراده از سوی نفت وجود ندارد که به ورزش کمک کند و خواستار هستیم که شما در این زمینه به ورزش خوزستان کمک کنید. انصافا تا اینجا شما حمایت خوب و همه جانبه‌ای از ورزش خوزستان داشته‌اید. در امر ورزش بسیار کمک حال استان بوده‌اید و برای حل مشکلات آن بسیار وقت گذاشته‌اید؛ حتی وزیر ورزش نیز به این موضوع اشاره داشته است و من از شما بابت تمام حمایت هایتان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز