خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد:

برای میزبانی شایسته خوزستان از مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری آماده هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۷۴

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌ که برای میزبانی شایسته از مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری آماده هستیم، گفت: تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا این رقابت‌ها نسبت به دوره قبلی در سطح بهتری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: این مسابقات با حضور 12 تیم ایران، سوریه، آمریکا، انگلیس، صربستان، گرجستان، کامرون، بنگلادش، تاجیکستان، افغانستان، نپال و یمن از 17 تا 19 اسفند ماه در مجموعه ورزشی نفت اهواز برگزار می‌شود که از همه جهت برای برگزاری مطلوب این پیکارها آماده هستیم.

وی با بیان این‌ که برای اولین بار است که آمریکا در این مسابقات شرکت کرده است، گفت: خانم اورسلا پاپاندرا رییس فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا که نایب‌رسیس فدراسیون جهانی نیز است، با تیم ملی این کشور به اهواز سفر کرده است تا از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌ها باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: مسابقات روز پنجشنبه آغاز می‌شود که در همان روز نیز مجمع سالیانه فدراسیون با حضور معاون وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و روسای هیات‌های استانی در اهواز برگزار می‌شود. همچنین مراسم افتتاحیه ساعت 15:30 همان روز خواهد بود.

وی با بیان این‌که مسابقات جایزه بزرگ است و به نفرات برتر، طبق استاندارد‌های جدول زیکلر جایزه دلاری تعلق می‌گیرد، افزود: در حاشیه برگزاری این مسابقات یک دوره مربیگری بین‌المللی و یک کلاس آنتی‌دوپینگ نیز برگزار می‌شود.

حیدری گفت: تیم وزنه‌برداری خوزستان نیز به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت می‌کند که از هشت نفر تیم، پنج نفر ملی‌پوش هستند. آمادگی تیم خوب است و امیدوارم وزنه‌برداران خوزستانی بار دیگر شایستگی‌های خود را نشان دهند.

وی عنوان کرد: حضور چهره های نامدار در این مسابقات موجب بالا بردن سطح فنی رقابت‌ها می‌شود و این‌که در بسیاری از اوزان به ویژه وزن‌های 62، 77، 85 و 105 کیلوگرم و فوق سنگین، وزنه‌برداران عنوان‌دار جهان حضور دارند به جذابیت رقابت‌ها اضافه می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که برای میزبانی شایسته آماده هستم، گفت: تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا این رقابت‌ها نسبت به دوره قبلی در سطح بهتری برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز