خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت خبر داد:

افزایش تیم داری سینا صنعت ایذه در دو رشته ی ورزشی دیگر

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۱۷۵

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه در گفتگویی عنوان کرد: با حمایت های احمدپور در دو رشته دیگر در لیگ برتر کشور تیمداری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هوشنگ حاتمی سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه ابتدا در مورد و هدف از برگزاری مراسم استقبال از شاهین بداغی در مکانی باز، گفت: هدف استفاده همه همشهریان از این برنامه های شاد وایجاد ساعتی خوش برای همشهریان وخانواده آنها وسهیم بودن آنان در شادیِ کسب  و افتخارات جامعه ورزشی بود.

وی افزود: هدف دیگری که تصمیم بر این شد این مراسم در فضای باز انجام شود، آشنایی تمام همشهریان با قهرمانان ورزشی ایذه بود تا مردم از نزدیک با ورزشکاران شهرشان آشنا شوند.

حاتمی تصریح کرد: این کار باعث ایجاد انگیزه و تشویق قهرمانان ورزش شد که این موضوع قطعا در ادامه تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

 سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از اثرات برگزاری این مراسم بحث فرهنگ سازی ورزش وایجاد انگیزه در بین خانواده ها برای گرایش به ورزش و فرستادن فرزندان خود به ورزش بود که مطمئنا با توجه به اینکه خانواده های زیادی در این مراسم و جشن حضور داشتند فرزندان خود را به سمت ورزش خواهند فرستاد.

حاتمی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه های من صرف جویی درحامل های انرژی خصوصا برق بود، که در فضای باز یقینا مصرف کمتر دارد تا فضای بسته. امیدوارم این اقدام باشگاه سینا صنعت الگو و بابی برای برگزاری این گونه مراسمات در این فضاها شود.

وی در مورد تیم داری سینا صنعت ایذه در دیگر رشته های ورزشی گفت: یقینا هدف مجموعه سینا صنعت خصوصا علی بابا احمدپور کمک به ورزش وجوانان شهرستان می باشد که طی همین چند ماه گذشته ازسال۹۷ اگر اسمی از باشگاه سینا صنعت نبود ولی مبلغ بالایی کمک ازسوی باشگاه به رشته های مختلف ورزشی در غالب تیمهای مختلف و ورزشکاران انفرادی کمک شده و به احتمال فراوان در یکی یا دو رشته دیگر در لیگ برتر کشور با مساعدت احمدپور، باشگاه تیم خواهد داد که طی جلسات آینده این تیم ها مشخص می شوند.

هوشنگ حاتمی سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حضور پرشور مردم از شاهین بداغی افزود: جا دارد از فرماندار، شهردار، معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه، اصحاب رسانه و مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و هنرمندان ایذه که همکاری لازم را در برگزاری این مراسم شاد با مجموعه سینا صنعت ایذه داشتند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

لازم به ذکر است، شاهین بداغی کشتی گیر ایذه ای آکادمی سیناصنعت ایذه، در کشور کرواسی توانست نایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان و صاحب گردن آویز نقره شود.

 

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز