خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

با قهرمانی سینا صنعت در جهان، ایذه ظرفیت خوبی در کشتی فرنگی پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۷۱۴

وزیر ورزش و جوانان در آیین کلنگ زنی خانه کشتی ایذه عنوان داشت: با قهرمانی سینا صنعت ایذه در جهان، مشخص شد این شهر ظرفیت های بالایی در کشتی فرنگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، مسعود سلطانی فر امروز جمعه چهاردهم دی ماه در ایذه اظهار کرد: امیدوارم ظرف دو سال آینده خانه کشتی افتتاح شود تا جوانان ایذه ای بتوانند استفاده خوبی از این مکان داشته باشند.

وی افزود: ایذه یکی از قطب قهرمان خیز ورزش به خصوص کشتی فرنگی ایران است که با قهرمانی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در جام باشگاه های جهان، کشتی کارنامه خوبی را از خود بجای گذاشت در واقع باید بگویم این شهر در بحث کشتی ظرفیت های خوبی دارد.

سلطانی فر در ادامه اظهار داشت: ایذه و اندیمشک دو قطب کشتی فرنگی ایران هستند و همواره قهرمانان و نام آوران را معرفی کرده اند که بارها در میادین مختلف پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده اند. امیدوارم با این همه وضعیت و برنامه ریزی، در سایر رشته های ورزشی با توجه به ظرفیت خوبی که در ایذه است شاهد افتخار آفرینی جوانان این شهر باشیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تمجید از تلاش هدایت الله خادمی افزود: خادمی نماینده پر تلاشی است و فقط فقط برای خدمت کردن آماده است و به شخصه بارها شاهد پیگیری و تلاش های مستمر وی برای حوزه انتخابیه اش بودم که چگونه برای شهرش تلاش می کند هر چند در سفر به خوزستان ایذه در برنامه ها نبود اما صحبت های که آقای خادمی داشت منجر به آمدنم به ایذه شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پایان بار دیگر از هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک تشکر و قدرانی کرد و از افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به نیکی یاد کرد و عنوان داشت: در این مدت کمی که وی سکان هدایت ورزش خوزستان را بر عهده گرفته منشاء اثرات و دست آوردهای خوبی بود که بسیاری از پروژها راه افتاده است و انشالله مجموعه دولت با رویکرد و عدالت محوری بتواند امکانات ورزشی به نقاط دور دست را برساند.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز