خبرگزاری کار ایران

نقره آسیا بر گردن نابغه تیم کشتی سینا صنعت ایذه

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۵۲۵

نابغه فرنگی کار تیم کشتی سینا صنعت ایذه موفق شد مدال نقره نوجوانان آسیا را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان برگزار شد.

شاهین بداغی، کشتی گیر آینده‌ دار و نابغه ملی پوش تیم کشتی سینا صنعت ایذه که از وی به عنوان یکی از بهترین‌های این رده سنی نام برده می‌شود با قدرت و با شکست تمام رقیبان به فینال وزن ۶۰ کیلو گرم راه پیدا کرد اما با نا داوری به مدال نقره آسیا دست یافت.

وی در دور نخست، علی جان ژورایف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه 6 بر 5 از سد مادیار مولیتاکانوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 بداغی در این مرحله با نتیجه 8 بر یک کاسئی تاکشیتا از ژاپن را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

شاهین بداغی که شانس زیادی برای رسیدن به کسب مدال طلا داشت، در دیدار فینال به مصاف اصیل بک نعمت اف از کشور ازبکستان رفت که با نتیجه را به حریف ازبک خود واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

علی بابا احمدپور مدیرعامل، هوشنگ حاتمی سرپرست و ملک محمد بویری سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه، کسب مدال نقره شاهین بداغی ملی پوش تیم کشتی این باشگاه را با جامعه ورزش، کشتی و مردم ایذه و خوزستان تبریک گفتند.

 

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز