خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی موزه؛

یادآوری "خاطرات فراموش‎شده" در اهواز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۸۷

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته نکوداشت میراث فرهنگی، اولین جشنواره خاطرات فراموش شده خوزستان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا جلیلی‎نیا اظهار داشت: جشنواره خاطرات فراموش‎شده به همت انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا و با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز چهارشنبه 26 اردیبهشت ‎ماه 97 در اهواز برگزار خواهد شد.

او در خصوص این جشنواره گفت: قرار است در این برنامه شهروندان اشیاء و وسایل قدیمی‎ای که در منزل و یا محل کار خود دارند و این وسایل به نحوی با خاطرات آن‎ها گره خورده است را برای ساعاتی در معرض دید مردم و بازدیدکنندگان قرار دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز افزود: در طول ساعات برگزاری این جشنواره، صاحبان آثار نیز در محل مستقر خواهند بود تا درصورت نیاز توضیحاتی را درخصوص قدمت، خاطرات و ویژگی ‎های آن آثار به یادماندنی به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

او با بیان این‎که نخستین جشنواره "خاطرات فراموش‎شده" از ساعت 18 تا 22 در محل خانه صنایع دستی واقع در طبقه اول اداره میراث فرهنگی اهواز آماده استقبال از مهمانان است، ادامه داد: تاکنون بیش از یکصد نفر آمادگی خود را برای حضور در جشنواره و آوردن آثار و وسایل خاطره‎انگیز خود اعلام کرده‎اند.

جلیلی‎نیا با اشاره به این‎که جشنواره خاطرات فراموش‎شده برای نخستین بار است که برگزار می‎شود، از تدارک خوب اداره میراث فرهنگی اهواز و انجمن تاریانا برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره خبر داد و ابراز امیدواری کرد: استقبال خوب مردم از این رویداد، زمینه را برای برگزاری دوره ‎های آتی آن فرآهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز