خبرگزاری کار ایران

تداوم خدمات‎ رسانی به گردشگران نوروزی باغملک تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۰۳

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان باغملک با اشاره به همکاری تمام دستگاه‎ های عضو دبیرخانه ستاد خدمات سفر باغملک، گفت: خدمت ‎رسانی همچنان با قوت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جهانگیر پیروزاده  اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی باغملک در ایام نوروز اقدام به نصب سیاه ‎چادر و نمایشگاه مردم‎ شناسی در ورودی شهر نمود  و در ادامه  فعالیت ‎های خود برای معرفی آداب و رسوم این شهرستان، پخت نان محلی و  دار دوق و زدن شیر به شیوه سنتی را برای گردشگران به نمایش گذاشت.

وی افزود: این اداره همچنین برای نوروز 97 اقدام به چاپ بروشور جاذبه‎ های گردشگری، طبیعی و تاریخی شهرستان و توزیع آن میان مسافران کرد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر باغملک ادامه داد: جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک نیز در دو مکان اقدام به نصب چادرهای اطلاع‎ رسانی و امدادی نمود. همچنین در ورودی شهر، چادر های اطلاع‎رسانی ( از من بپرس) برپا شد که علاوه بر راهنمایی مسافران، بروشور و سایر اقلام تبلیغاتی را نیز میان آنان توزیع می‎کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی باغملک عنوان کرد: این جمعیت همچنین در روبروی تلمبه ‎خانه نفت و پایین‎تر از منطقه انتظامی اقدام به برپایی مجموعه چادر های امدادی و کمک ‎رسانی به حادثه دید‎گان نموده است.

وی گفت: اداره محیط زیست شهرستان باغملک برای جلوگیری از آلوده کردن طبیعت اقدام به پخش کیسه‎ های زباله در بین گردشگران نوروزی کرد.

پیروزاده افزود: کشیک خودروهای امداد رسانی برای خودرو هایی که دچار نقص فنی می شوند، تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تمام خدمات یاد شده به همراه دیگر فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان  باغملک تا پایان هفته جاری به قوت خود باقی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز