خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در اهواز؛

محمودی رئیس برتر آموزش و پرورش خوزستان در‌ حوزه سلامت و تندرستی شد

کد خبر : ۶۱۵۹۵۶

رئیس آموزش و پرورش ایذه به عنوان رئیس برتر آموزش و پرورش خوزستان در حوزه سلامت و تندرستی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، صبح امروز در مراسمی در اهواز فرهنگ‌ محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش ایذه به عنوان رئیس برتر این اداره در حوزه سلامت و تندرستی خوزستان شد و از وی تجلیل به عمل آمد.

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن اهدا تندیس برتر طی لوحی سپاس از محمودی تقدیر و تشکر کرد.

در لوح سپاس مدیرکل به فرهنگ محمودی رئیس آموزش و پرورش ایذه آمده است؛ تحولات فکری و نرم افزاری در جوامع سالم شکل می گیرد. انسان‌ های مولد، نقش موثری در توسعه دارند، افرادی که دارای هوش سرشار، روحیه های بیدار، استقلال طلب، مقام و همنوع خواه هستند‌ فقط در فضای سلامت به دست می آیند و رشد می کنند.

وی در ادامه گفت: حرکت به سوی سلامت روحی و جسمی به عنوان مولفه ی رشد و آبادانی کشور محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان لوح سپاس خود از فرهنگ محمودی به عنوات رئیس برتر آموزش و پرورس استان خوزستان در حوزه سلامت و تندرستی نام برد و برای وی آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

 رئیس آموزش و پرورش ایذه نیز ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: سلامت جسم و روان در تضمین سلامت جامعه بسیار مهم و موثراست.

فرهنگ محمودی افزود: باتوجه به اهمیت بهداشت و سلامت در جامعه، مسئولان باید برگزاری برنامه‌های آموزشی در مدارس را مدنظر قرار دهند.

رئیس آموزش و پرورش ایذه با بیان اینکه سلامت، در ساده ترین تعریف شامل رفاه جسم و روان است افزود: داشتن سلامت به معنای دور بودن جسم و روح از انواع اختلالات و بیماری ها، مستلزم وجود شرایط لازم و متغیرهای متنوع فرهنگی و اجتماعی است.

محمودی در پایان ابراز داشت: تغذیه سالم، ورزش و رعایت کردن بهداشت فردی و محیطی از جمله ویژگی‌های دستیابی به سلامت و حفظ آن است.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز