خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه شورای اداری شهرستان ایذه در سال ۹۷ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۴۷۸

فرماندار ایذه گفت: با توجه به نامگذاری سال تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، لزوم است شهرستان در این حوزه بسیار قدرتمند وارد شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، نخستین جلسه  شورای اداری شهرستان ایذه در سال جدید به ریاست مصطفی سمالی فرماندار ایذه و دیگر‌ مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مصطفی سمالی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: لزوم است این شهرستان در حوزه حمایت از کالای ایرانی بسیار قدرتمند وارد شود و در حمایت از تولیدکنندگان از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به مکاتبه استانداری، در جهت حمایت از تولیدکنندگان ایذه، یکی از بیلبوردها را بطور رایگان در اختیار آن ها قرار دهند تا بتواند براحتی کالای خود را معرفی کنند.

فرماندار ایذه با اشاره به کم آبی در سطح شهرستان، تصریح کرد: امسال با چالش آبرسانی به روستاها روبرو هستیم که باید همه با مدیریت صحیح، کنترل و تلاش جهادی  از آن‌ گذر‌ کنیم.

سمالی با اشاره به برگزاری چندین جشنواره نوروزی در ایذه، ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان ایذه و بخش‌ دهدز، گفت:برگزاری صحیح این جشنواره ها با رعایت مواضع اسلامی، ضمن تزریق شادی و خوشحالی به مردم می‌تواند به معرفی فرهنگ و رسوم ما بسیار حائز اهمیت باشد و لزوم است این جشنواره تقویت شوند.

وی در خصوص استفاده از ماشین های دولتی جهت استفاده شخصی و خارج از تایم اداری، ضمن اخطار گفت: در صورت مشاهده برخورد قانونی با شخص متخلف انجام می گیرد.

فرماندار ایذه با اشاره به عملکرد ستاد خدمات سفر در ایام‌ نوروز و ضمن تشکر از اعضای آن، گفت: خوشبختانه امسال این ستاد در خدمت رسانی به مسافران نوروزی بطور مطلوب عمل نموده که از شما می‌خواهیم در برنامه ریزی قرار دهید که در سال آینده این خدمات مطلوب تر شود.

سمالی در خصوص اشتغال در شهرستان ایذه عنوان کرد: بنیاد برکت امسال ایذه را بعنوان اولین شهرستان جهت سرمایه گذاری در استان خوزستان انتخاب نموده است، که به‌ زودی جهت سرمایه گذاری در حوزه روستایی وارد شهرستان می‌شوند.

مصطفی سمالی فرماندار ایذه با اشاره به پروژه مهم انتقال آب و قدردانی از تلاش های شبانه روزی استاندار خوزستان و نماینده شهرستان های ایذه و باغملک گفت: به حمدالله شروع عملیات انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک در ۳ نقطه ایذه، باغملک و اژگیل با کاروان دولت تدبیر و امید به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز