خبرگزاری کار ایران

هدایت الله خادمی اعلام کرد:

۲۵ فروردین ۹۷ کلنگ انتقال آب دو شهر ایذه و باغملک به زمین خواهد خورد

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۰۷۱

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زدن انتقال آب به این دو شهر در ۲۵ فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز سه شنبه ۷ فروردین در نشست با هیات بازرسی انتقال آب که در فرمانداری ایذ برگزار شد؛ از کلنگ زنی این پروژه عظیم و تاریخی در روز ۲۵ فروردین ماه سال جاری خبر داد.

در این نشست که با حضور پیمان کاظمی نژاد نماینده استانداری، هیات بازرسی و جمعی از روسای ادارات برگزار شد. خادمی نماینده ایذه و باغملک ضمن تبریک سال نو و خوش آمدگویی به هیات بازرسی به ایذه اظهار داشت: امروز تاریخی ترین روز برای مردم ایذه است، ۴۰ سال هر چه قول دادند عمل نکردند؛ این پروژه نزدیک به ۲۰ سال است به صورت یک نامه ای به همکارانم در مجلس دادند که ۵۰۰ میلیون تومان نیز اختصاص دادند و حتی کلنگ زنی هم کردند، ولی مردم ما دیگر به اینکه بیایند و شعار دهند و انجام نشود عادت کردند.

وی در ادامه افزود: باتوجه به اهمیت پروژه، تمامی نهاد‌ های شهرستان همکاری لازم را برای تسریع روند پروژه انجام خواهند داد، چرا که هم مسئولین هم مردم خود را پیمانکار میدانیم تا هر چه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد.

 خادمی در مورد بحران آب در منطقه بیان داشت: خیلی جالب است کنار رودخانه هستیم اما یک قطره آب نداریم، تابستان سختی پیش رو داریم بعید نیست که در مواقع بحران، از شهرستان های مجاور با تانکر سیار، آب شرب برخی مناطق تأمین شود.

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در پایان صحبت های اولیه خود گفت: این پروژه، پروژه ای نیست که ساده باشد که پیمانکار فکر کند چون شروع کرده زمان بیشتری خواهد داشت، در واقع باید دو شیفته کار کند. این پروژه نباید در شروع کار زمان را هدر دهد اگر کوچکترین اختلالی صورت گیرد نه اینکه در وزارت نیرو بلکه مطمئن باشند در کل کشور وجود خود را از دست خواهند داد پس انتظار داریم در شروع کار جدییت بیشتری خرج دهند و همه مسئولین و مردم هم آماده همکاری هستند.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز