خبرگزاری کار ایران

استاندارخوزستان:

روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی خوب است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۶۲۶

استاندار خوزستان در بازدید از پایگاه های خدمات رسانی به مسافران نوروزی روند خدمات رسانی را خوب ارزیابی و از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در بازدید از پایگاه های خدمات رسانی جمعیت هلال احمر استان و کمپین نه به تصادفات جاده ای، اظهار کرد: کمپین نه به تصادفات جاده ای سال گذشته نتایج موثری در استان داشت و امسال نیز اجرا شده و ان شاءالله با مداومت در سال های آینده شاهد اثر بخشی بیشتری از این کمپین باشیم.

وی افزود: در این زمینه از جمعیت هلال احمر استان تقدیر و تشکر می‌کنم؛ زیرا در این روزها اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌اند و مسایل و مشکلات مسافران را به خوبی پیگیری و حل کرده‌اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: طرح جدید بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) نیز طرح دیگری است که از امسال در استان آغاز شده است و در بلند مدت اثر قابل ملاحظه ای در بهبود رفتارهای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خواهد داشت.

شریعتی با تاکید بر مداومت اجرای طرح های آموزشی خاطر نشان کرد: اجرای چنین طرح‌های زیرساختی در حوزه آموزش مشکلات و معضلات امروز در زمینه راهنمایی و رانندگی را به تدریج برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز