خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان عنوان کرد:

11 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در استان خوزستان داریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۰۶

استاندار خوزستان گفت: باید برای برون‌ رفت از این وضعیت تمام تلاش خود را به کار ببندیم و برای واحد های باقی مانده متقاضی پیدا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای مسکن شهرستان ماهشهر که با حضور قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر برگزارشد،  اظهار کرد: پروژه مسکن مهر منابع مالی زیادی از دولت را تلف کرده و راهی جز ادامه کار نیز وجود ندارد و هرچه سریع‌تر این مسیر را پیش ببریم منابع کمتری هدر خواهد رفت.

وی افزود: باید دست به دست هم داده و نباید جزیره‌ای عمل کنیم. باید برای به سرانجام رساندن پروژه مسکن مهر هدفمند و یکپارچه وارد عمل شده و به نحوی عمل کنیم که رضایت‌مندی بیشتری بین مردم ایجاد شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: هنگامی می‌توانیم بگوییم هدر رفت منابع متوقف و رضایتمندی مردم حاصل شده که مردم در خانه‌ های مسکن مهر ساکن شوند.

شریعتی گفت: پول مردم و بیت‌المال روی زمین مانده و نمی‌توان از آن هیچ استفاده‌ای کرد. مردم باید در این منازل ساکن شوند و در آن احساس امنیت کنند. فرمانداران به صورت جدی وارد کار شده و از همه ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.

وی اظهار کرد: نباید این موضوع که برای حمایت از قشر ضعیف بوده به محلی برای سوءاستفاده و رانت‌ خواری برخی تبدیل شود. از ظرفیت شورای تأمین و دادگستری باید برای برخورد با این افراد سودجو استفاده شود.

استاندار خوزستان افزود: اداره کل تعاون، راه و شهرسازی و فرمانداران باید به صورت ویژه وارد این موضوع شوند و هرجا حقی از مظلومی تضییع شده باید آن حق باز ستانده شوند. باید با جدیت بیشتری وارد کار شویم و مشکلات موجود را از پیش رو برداریم.

شریعتی همچنین به بحث نوسازی مدارس اشاره کرد و افزود: اعتبارات مالی نوسازی مدارس را در سال جاری از 75 میلیارد تومان به 140 میلیارد تومان و حدود دو برابر افزایش دادیم تا مدارس دو نوبته و فرسوده برچیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز