خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان:

لزوم پیگیری تبعات اجتماعی تعطیلی های گرد و غبار در سطح ملی

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۳۲

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، گفت: تهیه گزارش تبعات اجتماعی تعطیلی های گرد و غبار را در سطح ملی پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد صادق کریمی کیا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان باتاکید بر لزوم حمایت شورای برنامه ریزی استان از آموزش وپرورش، اظهار کرد: با توجه به اینکه سوادآموزی و آموزش محور توسعه هستند باید توجه بیشتری به این موضوعات شود.

وی با بیان اینکه بیشتر از این ها باید به مسئله سواد و آموزش و پرورش ورود کنیم، گفت:  به طور حتم 16 روز تعطیلی ناشی از گرد و غبار تبعات سنگینی را برای دانش آموزان به دنبال دارد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، بیان کرد: تهیه گزارش تبعات اجتماعی تعطیلی‌ های گرد و غبار را در سطح ملی پیگیری می‌کنیم.

کریمی کیا افزود: مصوبات این جلسه را به شورای برنامه ریزی ارائه واز  طرح‌ های آموزش و پرورش دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به اعتبارت مورد نیاز برای حوزه آموزش و پرورش، عنوان کرد: با توجه تأثیر خوزستان در اقتصاد کشور به دلیل برخورداری از موقعیت‌ های بالای اقتصادی این چند میلیارد تومان‌ های مورد نیاز آموزش و پرورش  اصلاً اعتباری نیست که تأمین نشود.

کریمی کیا بیان کرد: در حوزه‌ های سیاسی و غیره دستگاه‌ها سالانه اعتباری را دریافت کنند، که برای جذب اعتبارت مورد نیاز آموزش و پرورش باید دفاع لازم را انجام دهیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هر چقدر به آموزش و پرورش به عنوان محور توسعه فعالیت کنیم  زمینه فعالیت بیشتر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز