خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان؛

چهارمین کنگره دانشجویی پژوهشی غرب کشور در آبادان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۴۵

چهارمین کنگره دانشجویی پژوهشی منطقه غرب کشور، به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، چهارمین کنگره دانشجویی پژوهشی منطقه غرب کشور، به میزبانی معاونت آموزشی پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم و فنون خرمشهر دنبال می شود.

شایان ذکر است این کنگره با حضور نمایندگان دانشگاه‌ های استان‌ های خوزستان، لرستان، کرمانشاه، شهرکرد، ایلام و با محور های علوم پایه پزشکی، سرطان و خون، بیماری‌ های اطفال، ریزگردها و بیماری‌ های تنفسی، دیابت، بیماری‌ های قلبی عروقی، بیماری‌ های کلیه، بیوتروریسم، روان‌ شناسی و سلامت روان، اپیدمیولوژی، تغذیه و سلامت بارداری برگزار می شود.

این گزارش حاکیست محور ویژه این کنگره بیماری‌ های غیرواگیر است و یازدهم اسفند ماه در مراسم اختتامیه با معرفی مقالات برگزیده و برتر به کار خود پایان می دهد.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در آیین افتتاح این کنگره، اظهار داشت: وظیفه خود میدانم که از تمام کسانی که مسئولیت برگزاری این کنگره را برعهده داشتند تشکر کنم.

علیرضا آموزنده افزود: برگزاری چنین کنگره‌ هایی یک تمرین بسیار خوب محسوب می شود تا شما دانشجویان در آینده در بین پژوهشگران برتر دنیا باشید.

وی با تاکید بر این موضوع که انسان برای خلقت آفریده شده است، افزود: متاسفانه آسیب جدی ای که فضای دانشجویی امروز را در برگرفته مدرک گرایی است و بسیار خوشحال هستیم که کسانی که وارد حیطه پژوهش می شوند این روحیه را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز