خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان؛

هشتمین کنگره تروما و طب رزم در آبادان آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۸۸۲

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز بکار هشتمین کنگره طب تروما و طب رزم در محل بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع) آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا آموزنده، در همین خصوص گفت: آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون نیز برگزار خواهد شد و در برنامه امسال از 26 شهید، هشت پزشک شهید، هفت فرمانده شهید بهداری، شش پرستار و بهیار شهید و پنج دانشجوی شهید با حضور خانواده آنان تجلیل خواهد شد.

وی همچنین از حضور جمعی از راویان جنگ در این رویداد فرهنگی خبر داد.

هشتمین کنگره علمی طب رزم و ششمین آیین اهدای جایزه ملی شهید دکترمحمدعلی رهنمون، طی دو روز، (نهم و دهم اسفندماه) در اردوگاه سردار شهید مهدی باکری خرمشهر و بیمارستان صحرایی علی بن ابیطالب آبادان برگزار می شود.

شهید بزرگوار دکتر محمد علی رهنمون در روز هفتم مرداد سال 1332 در خانواده‌ای متدین و مذهبی در شهر یزد دیده به جهان گشود. او در بیمارستانهای جبهه با جمع‌ کردن پزشکان متخصص، به سامان‌دهی اوضاع و امکانات بیمارستانی در راه کمک‌رسانی هر چه بهتر به مجروحان اقدام می کرد تا اینکه 6 اسفند 1362 در بمباران هواپیماهای دشمن در عملیات والفجر 8 و در بیمارستان صحرایی خاتم‌الانبیاء به فیض شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز