خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل دانشکده علوم پزشکی آبادان برای کمک به زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۰۹

به دنبال وقوع حادثه مصیبت بار زلزله در استان کرمانشاه ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور اعلام آمادگی کامل، تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، حسینی آهنگری، معاون دانشجویی فرهنگی و جانشین رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن ابراز همدردی با هموطنان حادثه دیده در زلزله اخیر غرب کشور از بسیج امکانات و اعلام آمادگی واحدهای تابعه این دانشکده برای کمک به زلزله زدگان این حادثه خبر داد و اظهار کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته همه نیروها و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان این آمادگی را دارند که برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به مناطق آسیب‌زده اعزام شوند.

وی افزود: فراخوان عمومی برای اعزام داوطلبانه کادر درمانی شامل پزشکان و پرستاران و تیم‌های بهداشتی در قالب کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها و روانشناس از سوی دانشکده اعلام شده است تا در صورت نیاز با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز مدیریت بحران به این مناطق اعزام شوند.

جانشین رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: مقرر شد تا واحد سیار سازمان انتقال خون شهرستان آبادان برای تامین گروه‌های خونی مورد نیاز بویژه «o» منفی از بین دانشجویان و کارکنان در این دانشکده استقرار یابد.

گفتنی است؛ پیشتر در همین خصوص رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از آمادگی 4 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در قالب یک تیم 11 نفره از تکنیسین‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای اعزام به مناطق یادشده خبر داده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز