خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت از ان جی ال ۱۰۰۰ آغاجاری

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۲۵۴

معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، از کارخانه گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ آغاجاری(NGL-1000 ) دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن پاک نژاد که در جریان عملیات مهار چاه رگ سفید ۱۴۷ در این منطقه به‌سر می‌برد، ضمن بازدید از واحد گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ از نزدیک در جریان فرایند تولید و پیشرفت کار تعمیرات اساسی این واحد تولیدی قرار گرفت.

 در بخشی از این بازدید؛ معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، با حضور در جمع کارکنان عملیاتی واحد از زحمات آنان و گروه تعمیرات اساسی قدردانی و تصریح کرد: در حاشیه حضور در عملیات کنترل چاه رگ سفید، فرصتی به دست آمد تا از نزدیک با همکاران شاغل در این واحد تولیدی دیدار و در جریان تلاش شبانه‌روزی آنان به ویژه در زمینه بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گیرم.

پاک نژاد اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و راه‌اندازی پروژه پیش تراکم ان جی ال ۱۰۰۰، در آینده ظرفیت عملیاتی این واحد افزایشی قابل توجه پیدا کند.

در بخشی از این بازدید، مدیر عملیات شرکت نفت و گاز آغاجاری، با ارائه گزارشی، روند بازسازی کلید خانه فشار متوسط، نوسازی و به روز آوری بخشی از سیستم‌های ابزار دقیق و تعمیرات اساسی کارخانه‌ را  توضیح داد‌.

منوچهر آرزومند با تشریح فرایند تولید نفت و گاز خشک در ان جی ال ۱۰۰۰، گفت: در حال حاضر مجموع خوراک دریافتی این واحد ۴۰۰ میلیون فوت مکعب است که از کلاهک گازی میدان پازنان حاصل و پس از فرآورش حدود ۱۵ هزار بشکه نفتی حاصله به پتروشیمی بوعلی ارسال و حدود ۳۵۰ میلیون فوت مکعب گاز خشک این واحد نیز از طریق واحد بازگردانی گاز، به میدان پازنان تزریق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز