خبرگزاری کار ایران

همزمان با نمایشگاه پژوهش خوزستان، نرم افزار بومی PLT رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۰۴

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از رونمایی نرم افزار بومی PLT همزمان با نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، باقر پورقاسم اظهار داشت: این​ نرم افزار تخصصی با حمایت این شرکت توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و پیاده سازی شده است.

وی با تشریح برنامه های این شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان گفت:​ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نمایشگاه با برپایی غرفه اختصاصی، توانمندی ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را به پژوهشگران، دانشجویان و بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

پورقاسم افزود:​ این شرکت در سومین روز برپایی این نمایشگاه در 11 آذرماه، 5 پروژه پژوهشی در زمینه های مختلف با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان امضاء​ می کند.

وی گفت: ارائه دستاوردهای پژوهشی توسط کارشناسان پژوهش و فناوری، نشست هم‌ اندیشی در خصوص چالش‌ های 6 پروژه پژوهشی توسعه میادین نفتی و پاسخگویی مسئولان پژوهش و فناوری به بازدید کنندگان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در غرفه شرکت مناطق نفتخیز جنوب در این نمایشگاه است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود:​ همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در دانش آموزان،​ روز یکشنبه 12 آذرماه از دانش آموزان پژوهشگر مدارس مناطق شرکتی واقع در شهرک نفت و نیو سایت تجلیل خواهد شد.

یادآور می شود، نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری استان خوزستان از نهم تا دوزادهم آذرماه 1396 در نوبت صبح از ساعت  9 تا 12 و نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی اهواز پذیرای علاقمندان است.

شعار امسال هفته پژوهش و فناوری "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری،‌ زیربنای تولید و اشتغال " است؛ هفته پژوهش از 21 تا 27 آذر ماه است اما مطابق با تصمیمات شورای سیاست‌ گذاری هفته پژوهش استان خوزستان، نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری از 9 تا 12 آذرماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز