خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری خبر داد:

جلوگیری از سوزاندن روزانه ١٩ میلیون فوت مکعب گاز در آغاجاری

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۴۷۱

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با تعمیر و اصلاح سیستم خنک کننده هوای ورودی به توربین ورکسپور ایستگاه گاز و گازمایع ٣٠٠ شرکت آغاجاری از سوزاندن روزانه ١٩ میلیون فوت مکعب گاز جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوستان، ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر بیان کرد: با تلاش همکاران نگهداری و تعمیرات و همچنین همکاری بخش خصوصی، سیستم خنک کننده هوای ورودی به توربین  کارخانه گاز و گازمایع 300 آغاجاری با هزینه ای بالغ به ١٢ میلیارد ریال انجام تعمیر و اصلاح گردید.

مدیر عامل این شرکت با اشاره به عملیات خنک سازی هوای ورودی به توربین ورکسپور به روش تبخیری مدیا گفت: در این روش از طریق سیستم تولید آب مناسب به روش اسمز معکوس استفاده می شود و این عملیات با هدف بهینه سازی شرایط کارکرد توربین در فصول گرم سال انجام گرفت که به موجب آن از مشعل بیش از ١٩ میلیون فوت مکعب گاز در روز جلوگیری می شود.

وی در پایان اذعان داشت: در اجرای طرح مدیا به عنوان اولین تجربه جدید در شرکت، علاوه بر جلوگیری از سوزانده شدن گاز بعنوان سرمایه ملی، بیش از ٧٠٠ بشکه گاز مایع به تولید روزانه این کارخانه اضافه شدکه هر روز بیش از 1.2 میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی را برای شرکت در بردارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز