خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب؛

پارکینگ ترابری سنگین مارون افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۹۳

مجموعه پارکینگ ویژه ترابری سنگین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در مجموعه صنعتی شماره 4 مارون احداث و با حضور مدیر عامل این شرکت و مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب افتتاح شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بدلیل گستردگی حوزه عملیاتی این شرکت و مرکزیت مجتمع صنعتی شماره 4 ، مقرر شد این مجموعه پارکینگ ترابری سنگین جهت دسترسی سریع و اقدام به موقع در آن محل احداث شود.

این مجموعه در محوطه ای 7800 متری با 390 متر حصار احداث شده است که شامل محوطه نگهداری ماشین آلات، سکوی تخلیه و بارگیری علاوه بر یک ساختمان اداری، اتاق استراحت و سالن کنفرانس با مساحت 290 متر مربع است که هزینه ای معادل 5.750.000.000 ریال را در بر داشته است.

گفتنی است در چهار سال گذشته شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در راستای تقویت ترابری و پشتیبانی از تولید حدود 57 میلیارد ریال جهت ایجاد فضای اداری تعمیرات ترابری، خریداری کیت معاینه فنی خودروهای سبک، احداث محل استقرار اتوبوس و آمبولانس، خریداری انواع خودروهای سبک و سنگین و تامین تریلر کانکس هزینه کرده است و در آینده نزدیک از یک پارکینگ بزرگ خودرویی جدید در ستاد مرکزی این شرکت بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز