خبرگزاری کار ایران

به دستور مدیرعامل این شرکت؛

ستاد اربعین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۹۵

در راستای تسهیل در هماهنگی امور مربوط به اربعین حسینی و خدمات رسانی بهتر به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در مرز چزابه، ستاد اربعین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با محوریت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بر اساس این تصمیم که در دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به ریاست مدیر عامل این شرکت گرفته شد، مدیریت های ترابری و پشتیبانی نفت، عملیات غیر صنعتی، حراست و روابط عمومی با محوریت و هماهنگی بسیج شهید تندگویان، تمهیدات حضور و استمرار خدمت رسانی را در پایانه مرزی چزابه فراهم نموده و تا بازگشت کامل زائران در منطقه حضور خواهند داشت .

بیژن عالی پور در این نشست با اشاره به انسجام و هماهنگی بسیار خوب دست اندرکاران این ستاد در اربعین سال گذشته، تاکید کرد: امسال نیز با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اربعین استان خوزستان و براساس تقسیم کار صورت گرفته، مجموعه مناطق نفتخیز جنوب به فراهم نمودن زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز زائران اهتمام خواهد نمود.

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب طی سال های گذشته با گسیل ماشین آلات و خودرو های سبک و سنگین، نسبت به ایجاد توقفگاه، تامین آب، انتقال زایران از اهواز به پایانه مرزی و بالعکس و ایجاد موکب خدمات رسانی تا پایان مراسم و بازگشت آخرین گروه زایران همکاری بی دریغ داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز