خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب؛

نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت گچساران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۴۷

نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید و توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل این شرکت در این نشست ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: تلاش همه‌جانبه همکاران در شش ماه آغازین سال 96 قابل‌تقدیر است چرا که تولید و نگهداشت آن کاملاً ایده آل ارزیابی می‌شود و این محقق نمی‌شد مگر با همت و عزم جهادی همه کارکنان اعم از ستادی و عملیاتی.

بیژن عالی پور اذعان داشت: امیدوارم در نیمه دوم سال جاری نیز بتوانیم با بررسی نتایج حاصل از جلسات پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌ها، مشکلات بالقوه را پیش از بروز، شناسایی و عوامل ایجادکننده آن‌ها را مرتفع سازیم.

تحقق ۱۰۱.۵ درصدی  افزایش تولید گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این شرکت، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مدیرعامل محترم مناطق نفت‌خیز جنوب و همت کارکنان شرکت، با تولید روزانه‌ی  بیش از ۶۲۱ هزار بشکه نفت، توانستیم برنامه تولید را به میزان ۱۰۱.۵ درصد محقق سازیم.

هوشنگ صیدالی افزود: موفق شدیم در شش ماه  ابتدایی سال ۹۶، با برآیند ۲+، افزایش تولید را در بخش چاه‌های تعمیری، ترمیمی و توسعه‌ای با نرخ ۴۲.۲۵ هزار بشکه محقق سازیم.

 وی  از استحصال حدود ۴۵۰ هزار بشکه نفت با استفاده از MOT و MOS در شش‌ماهه اول سال ۹۶ خبر داد و افزود: در این مدت کمترین میزان نفت به گودال سوخت هدایت شد که نشان از تعهد ما نسبت به الزامات زیست‌محیطی دارد.

صیدالی، تحقق تولید گاز به میزان ۷۹۹ میلیون فوت مکعب در روز و راه‌اندازی نمک‌زدایی شماره ۳ گچساران که ۱۵ هزار بشکه به ظرفیت نمک‌زدایی شرکت اضافه می‌کند را از دستاوردهای خوب شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در فصول بهار و تابستان ۹۶ دانست و گفت: ۱۶۹۰۹ موضع را نیز در مدت مذکور مورد بازرسی و ضخامت سنجی قرار دادیم تا از ایمنی خطوط لوله و تأسیسات اطمینان حاصل کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز